مشکلات مالی و شغلی و.. این روزها بین خیلی از زوج ها هست
اولین مساله اینه که مردها زمانی که تحت فشار مالی و شغلی هستن به هیچ وجه پتانسیل فشار خانوادگی ندارن ! حد فشارهای خارج خانه و مسئولیتشون و نگرانی شون و... واقعا فرصتی برای ذهنشون نمیذاره که بخوان زیر بار مسئولیت جدید برن
اینجور مواقع باید کنارشون باشی نه یکی مثله بقیه که دنبال سهم خودشون از اموال و اجرای مسئولیت های اون مردن !
یعنی انقدر باید فضای عاطفی بینتون عمیق باشه که وقتی به تو فکر میکنه اولین موضوعی که تو ذهنش میاد این نباشه که حالا هزینه ی عروسی رو چی کار کنم حالا کادو رو چی کار کنم و..... تو فقط باید نقش همراه داشته باشی باقی مسائل خودش به موقع پیش میره
در هر صورت مردها تو چنین وضعیتی به هیچ وجه ظرفیت فشار ندارن
تو اشتباهات زیادی داشتی
تو بحث مراسم .حرفی که برای فروش طلاهای مادرشوهرت زدی . مسافرت مجردی همسرت که حتی اگر درست نبود روش خیلی بهتری برای نقد کردنش بود تا اینکه بگی من طلاق میخوام !
ابراز دلتنگیت به بدترین شکل ممکن با غر زدن ! اون هم دائم !
گیر دادن هات که چرا آنلاینی و..
کشوندن بحثتون ب خانواده ات .به هیچ وجه نباید اون حرف مادرشوهرتو ب مادر منتقل میکردی !بزرگترا معمولا اینجور مواقع احساساتی میشن و زندگی دو نفرو شکل میدون جنگ میبینن و فکر میکنن حق بچه شون ممکنه ضایع شه !
و..
اگر شوهرت نمیخواد برگرده علتش اینه که مطمئنه تو الان به شدت تحت فشار احساسات هستی و چیزی که از تو طی مدت چهار سال عقد دیده تغییری نکرده
الان وضعیتت مثله آدماییه که تو طوفان گیر کردن فقط میخوای نجات بدی به اینکه بعدش چی میشه فکر نمیکنی الان فقط دنبال نجاتی !
ولی دید همسرت دقیقا اینه که تو تغییری نکردی و حتی اگر برگرده طی مدت کوتاه شاید نشون بدی که عوض شدی و حرف نزنی ولی تو دراز مدت بالاخره میشی همون دختر قبلی و اون میون هزاران فشار بیرون از خانه باید مشکلاتش با تو رو هم حل کنه
از نظر من تو این مدت که همسرت تو سکوته تنها مشاوره برو و رو خودت کار کن
کلاس های زوج درمانی برو
همسرتو رها کن ! رو موضع خودت بایست که طلاق نمیخوای و اگر اون میخواد اقدام کنه .مهریه رو هم نمیبخشی
روی خودت کار کن و همسرو رها کن
میدونم خیلی سخته
چند وقت پیش یه پست از بالهای صداقت برای سبکتکین خوندم که نوشته بود فکر کن از همسرت جدا شدی .خب زندگیتو میخوای چه طور پیش ببری ؟ تلخه .دردناکه ولی برنامه ریزی کن !
تایپیک های سبکتیکن و نازنین آریایی و بال های صداقتو بخون
واقعا بخون .نه سرسری
تو تنها راهت رها کردن و پرداختن به خودته .باقیش توکل کن به خدا .چه بشه چه نشه باید زن قدرتمندی بشی و تغییر کنی بدون فکر به اینکه همسرت میمونه با میره !
با شیوه ی فعلی به هیچ جا نمیرسی .هیچ جا منظورم آتشی بین خودتون نیست .منظورم وضعیت خودته !








علاقه مندی ها (Bookmarks)