به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 53

موضوع: ظاهر زشت

  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 دی 95 [ 21:18]
    تاریخ عضویت
    1395-7-23
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    508
    سطح
    10
    Points: 508, Level: 10
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 58.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 11 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهاد تنها نمایش پست ها
    سلام
    من ارزونترین دکتر گفتم بدون ارتودنسی وگرنه پیش اکثر دکترها که رفتم کلا 20 میلیون هزینه اش میشد .
    عمل زیبایی برای من رویاس که بهش نمیرسم بهش زیاد فکر نمیکنم
    خب بیمارستان خصوصی نرو. برو بیمارستان دولتی.
    من فکر نمیکنم 20 میلیون هزینه اش بشه. توی اصفهان بهترین دکتر برای هر 2 تا فک 10 میلیون میگیره..

    من خودم اصفهان پیش دکتر آذربایجانی رفتم
    خیلی مرد مومن و با خدایی هست. و انصاف رو هم واقعا رعایت میکنه
    هزینه ی ارتودنسی رو هم ازت قسطی میگیره... مثلا اگر هزینه بشه 7 میلیون 2 میلیون اش رو اول نقد میگیره و باقی رو هم توی قسطهای 300 هزار تومنی هر یک ماه یک بار ازت میگیره...

    یکمی توی شهر خودتون پرس و جو کن یه دکتر مومن و با انصاف پیدا کن. همه جا پیدا میشه. فقط یکمی باید جستجو کرد. باهاش شرایط ات رو در میون بذار
    اگر هم توی شهرهای نزدیک به اصفهان هستی میتونی بیای همینجا پیش آذربایجانی

  2. کاربر روبرو از پست مفید Symitidin تشکرکرده است .

    فرهاد تنها (شنبه 24 مهر 95)

  3. #42
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آبان 95 [ 20:25]
    تاریخ عضویت
    1395-6-03
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Symitidin نمایش پست ها
    خب بیمارستان خصوصی نرو. برو بیمارستان دولتی.
    من فکر نمیکنم 20 میلیون هزینه اش بشه. توی اصفهان بهترین دکتر برای هر 2 تا فک 10 میلیون میگیره..

    من خودم اصفهان پیش دکتر آذربایجانی رفتم
    خیلی مرد مومن و با خدایی هست. و انصاف رو هم واقعا رعایت میکنه
    هزینه ی ارتودنسی رو هم ازت قسطی میگیره... مثلا اگر هزینه بشه 7 میلیون 2 میلیون اش رو اول نقد میگیره و باقی رو هم توی قسطهای 300 هزار تومنی هر یک ماه یک بار ازت میگیره...

    یکمی توی شهر خودتون پرس و جو کن یه دکتر مومن و با انصاف پیدا کن. همه جا پیدا میشه. فقط یکمی باید جستجو کرد. باهاش شرایط ات رو در میون بذار
    اگر هم توی شهرهای نزدیک به اصفهان هستی میتونی بیای همینجا پیش آذربایجانی
    جراحی دندون عقل نهفته هم هست . مشکل تقارن هم در صورت دارم و ...
    من فعلا وضعیت مالیم اینقدر ضعیفه که به جراحی فکر نمیکنم

    - - - Updated - - -

    دوستان من حال روحیم مناسب نیست باید به روانشناس یا روانکاو یا روانپزشک مراجعه کنم ؟
    حداقل اینو راهنمایی کنید

  4. کاربر روبرو از پست مفید فرهاد تنها تشکرکرده است .

    danger (دوشنبه 26 مهر 95)

  5. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مهر 95 [ 01:07]
    تاریخ عضویت
    1395-6-15
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    137
    سطح
    2
    Points: 137, Level: 2
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام من نمیدونم کدوم شهر هستید ولی تو البرز هم دکتر برای ارتودنسی قسطی میگیره ماهی 100 تومن حدودا میتونید برید قسطی ارتودنسی کنید
    و اینکه ببینین به هیچ عنوان درسو رهانکنید اگر الان وسعتون به عمل نمیرسه بعد ها که میرسه با تمام وجود بخونبد تا انقدر پول بدست بیارید که خرج این عمل ها چیزی نباشه دیگه
    و توکلتون به خدا از گیاهان استفاده کنید برای پوست واقعا تاثیرش باورنکردنیه تاثیرش واقعا میبینید دست کم نگیرید
    مثلا گل ختمی برای جوش های پوست یا اب لیموی ترش بزنید به پوست زیادم وقت نمیگیره
    برای مو هم از تقویت کننده های طبیعی استفاده کنید ولی اول متوجه بشید چه طبعی دارید بعد مثلا گرم هستید یا سرد بعد با توجه به طبع میتونید از سیر موورد سدر زرده تخم مرغ حنا و .. استفاده کنید
    و اینکه حتما از طریق اینترنت متوجه بشید چه طبعی دارید چون با اصلاح طبع میتونید مشکل لاغری و .. رو حل کنید
    توکلتون به خداوند

    - - - Updated - - -

    روانپزشک تجویز دارو هم انجام میده ولی روانشناس صحبت میکنن

  6. 2 کاربر از پست مفید fateme1 تشکرکرده اند .

    danger (دوشنبه 26 مهر 95), فرهاد تنها (سه شنبه 27 مهر 95)

  7. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 آذر 95 [ 01:18]
    تاریخ عضویت
    1395-7-26
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    247
    سطح
    4
    Points: 247, Level: 4
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    4

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    گمونم اینجوری یکی از سه تا ارسالام میسوزه ولی اتفاقی خوندم حرفاتونو ناراحت شدم.
    رک بگم با حرف و لباس و مدل مو مشکلتون به نظر من حل نمیشه.راهش عملای زیباییه.
    الان به جز عمل بینی کلی روش جدید هست.
    مثلا لمینت دندون.
    نخ لیفت.که پوستو میکشه سمت بالا.
    هایفو
    تزریق
    چندتا پیج دکتر خوب برین ببینین.عملاشونم اونقد گرون نیس.مثلا من عکس یکیو دیدم با یه عمل ساده تو مطب فرم چشم و ابروش عوض شد کلی از یه قیافه دهاتی(قصدم توهین نیستا) شد یه قیافه جذاب.

    یا مثلا با تزریق روی چونه یا زاویه فک

    منظورم اینه کارای قیمت مناسبتر هس که میشه انجام بدی بعدا که پول دستت اومد جراحیای بزرگتر انجام بدی.
    تو اینستا پره.یه نگا بنداز

    یه ازمایش هورمونیم بده.شاید هودمونات دچار اختلاله که صدات نازکه یا دستات ظریفه.چون زنها هم که مشکل هورمونی دارن کمی خصلت مردونه پیدا میکنن.

    واقعا مشکلی که با یه تزریق یا لیفت ساده حل میشه رو نباید پشت گوش بندازی
    مثلا دکتر میر دیدم کاراشو تو اینستا خوبه.چندتا کلیتیک مثه ارتا سیب سرخ.برو نمونه ببین اصلا اشنا میشی با روشای جدید‌.خودمم میخوام هایفو کنم احتمالا :)

  8. 2 کاربر از پست مفید بستنی سنتی تشکرکرده اند .

    danger (دوشنبه 26 مهر 95), فرهاد تنها (سه شنبه 27 مهر 95)

  9. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 19 مهر 98 [ 21:23]
    تاریخ عضویت
    1392-4-12
    نوشته ها
    105
    امتیاز
    6,968
    سطح
    55
    Points: 6,968, Level: 55
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 182
    Overall activity: 39.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 145 در 78 پست

    Rep Power
    29
    Array
    سلام عدم تقارن درچهره همه هست منتهی کمتر وبیشتر داره که امروزه قابل حله.
    با روانشناس صحبت کن اگه لازم باشه اون ارجاعت میده به روانپزشک.

  10. کاربر روبرو از پست مفید danger تشکرکرده است .

    فرهاد تنها (سه شنبه 27 مهر 95)

  11. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 دی 04 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1392-3-16
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    9,936
    سطح
    66
    Points: 9,936, Level: 66
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 113 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array
    حالا که نه به بدنسازی علاقه داری، نه به قول خودت پول داری، نه حرف گوش میدی و نه ...... فکر کنم باید قید این دنیا رو بزنی و منتظر حور العین های بهشتی باشی
    البته ببخشیندا. خیلی خیلی ببخشید

  12. #47
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آبان 95 [ 20:25]
    تاریخ عضویت
    1395-6-03
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط fateme1 نمایش پست ها
    سلام من نمیدونم کدوم شهر هستید ولی تو البرز هم دکتر برای ارتودنسی قسطی میگیره ماهی 100 تومن حدودا میتونید برید قسطی ارتودنسی کنید
    و اینکه ببینین به هیچ عنوان درسو رهانکنید اگر الان وسعتون به عمل نمیرسه بعد ها که میرسه با تمام وجود بخونبد تا انقدر پول بدست بیارید که خرج این عمل ها چیزی نباشه دیگه
    و توکلتون به خدا از گیاهان استفاده کنید برای پوست واقعا تاثیرش باورنکردنیه تاثیرش واقعا میبینید دست کم نگیرید
    مثلا گل ختمی برای جوش های پوست یا اب لیموی ترش بزنید به پوست زیادم وقت نمیگیره
    برای مو هم از تقویت کننده های طبیعی استفاده کنید ولی اول متوجه بشید چه طبعی دارید بعد مثلا گرم هستید یا سرد بعد با توجه به طبع میتونید از سیر موورد سدر زرده تخم مرغ حنا و .. استفاده کنید
    و اینکه حتما از طریق اینترنت متوجه بشید چه طبعی دارید چون با اصلاح طبع میتونید مشکل لاغری و .. رو حل کنید
    توکلتون به خداوند

    - - - Updated - - -

    روانپزشک تجویز دارو هم انجام میده ولی روانشناس صحبت میکنن
    سلام من تهرانم ممنونم از توصیه هاتون . درس رها نمیکنم به هیچ وجه . الان وضعیت مالیم خوب نیست که عمل کنم . البته خداروشکر یه کار پاره وقت پیدا کردم ولی حقوقش خیلی کمه

    من طبعم گرم و خشکه

    نقل قول نوشته اصلی توسط بستنی سنتی نمایش پست ها
    گمونم اینجوری یکی از سه تا ارسالام میسوزه ولی اتفاقی خوندم حرفاتونو ناراحت شدم.
    رک بگم با حرف و لباس و مدل مو مشکلتون به نظر من حل نمیشه.راهش عملای زیباییه.
    الان به جز عمل بینی کلی روش جدید هست.
    مثلا لمینت دندون.
    نخ لیفت.که پوستو میکشه سمت بالا.
    هایفو
    تزریق
    چندتا پیج دکتر خوب برین ببینین.عملاشونم اونقد گرون نیس.مثلا من عکس یکیو دیدم با یه عمل ساده تو مطب فرم چشم و ابروش عوض شد کلی از یه قیافه دهاتی(قصدم توهین نیستا) شد یه قیافه جذاب.

    یا مثلا با تزریق روی چونه یا زاویه فک

    منظورم اینه کارای قیمت مناسبتر هس که میشه انجام بدی بعدا که پول دستت اومد جراحیای بزرگتر انجام بدی.
    تو اینستا پره.یه نگا بنداز

    یه ازمایش هورمونیم بده.شاید هودمونات دچار اختلاله که صدات نازکه یا دستات ظریفه.چون زنها هم که مشکل هورمونی دارن کمی خصلت مردونه پیدا میکنن.

    واقعا مشکلی که با یه تزریق یا لیفت ساده حل میشه رو نباید پشت گوش بندازی
    مثلا دکتر میر دیدم کاراشو تو اینستا خوبه.چندتا کلیتیک مثه ارتا سیب سرخ.برو نمونه ببین اصلا اشنا میشی با روشای جدید‌.خودمم میخوام هایفو کنم احتمالا :)
    سلام ممنون از پیشنهادتون . در مورد ازمایش هورمون مشکلی ندارم .صدام واقعا بده خودم صدامو ضبط کردم و گوش دادم نامفهومه . در مورد دست ها هم متاسفانه از دست اکثر دخترها هم کوچکتره حس حقارت میکنم در این رابطه

    نقل قول نوشته اصلی توسط mansor نمایش پست ها
    حالا که نه به بدنسازی علاقه داری، نه به قول خودت پول داری، نه حرف گوش میدی و نه ...... فکر کنم باید قید این دنیا رو بزنی و منتظر حور العین های بهشتی باشی
    البته ببخشیندا. خیلی خیلی ببخشید
    اشکالی نداره این همه مردم مسخره میکنن شما هم مسخره کن .

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط danger نمایش پست ها
    سلام عدم تقارن درچهره همه هست منتهی کمتر وبیشتر داره که امروزه قابل حله.
    با روانشناس صحبت کن اگه لازم باشه اون ارجاعت میده به روانپزشک.
    سلام بله ولی من پکیجی از مشکلات دارم یکی بینیش مشکل داره یکی دندونش یکی چشم و .. ولی من تقریبا همه جام مشکل داره
    من فعلا تصمیم گرفتم اول پیش روانشناس برم با دارو زیاد موافق نیستم .

  13. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 دی 04 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1392-3-16
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    9,936
    سطح
    66
    Points: 9,936, Level: 66
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 113 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    آقا فرهاد من خیلی خیلی معذرت می خوام. قصدم این نبود. می دونم شرایط سختی داری که رک و راست اینجا مطلب گذاشتی و حرفاتو میزنی. منظورم این بود که یه کم به راهنمایی ها و حرفای بقیه گوش کن
    اما مهمتر از ظاهر آدما دلشونه که میدونم دل صافی داری
    باز هم معذرت

  14. 2 کاربر از پست مفید mansor تشکرکرده اند .

    فرهاد تنها (جمعه 30 مهر 95), شیدا. (جمعه 30 مهر 95)

  15. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array
    سلام آقا فرهاد

    راستش وقتی پستهای شما رو میخوندم اولین چیزی که به ذهنم رسید در مورد کسایی بود که گفتین شما رو مسخره می کردن.

    من واقعا نمیفهمم چه قدر یک انسان میتونه بی فکر و سطحی نگر و بی ادب باشه .و نمیفهمم همچین آدمهایی هر چه قدر هم تعدادشون زیاد باشه آیا واقعا ارزش این

    رو دارن که آدم حتی یه لحظه هم بهشون فکر کنه و حرفهاشون ناراحتش کنه؟

    همچین آدمهایی فکر نمیکنن که ظاهری که بهش مینازن و به خاطرش آدمهای دیگه رو مسخره می کنن توی یه لحظه میتونه نابود بشه؟

    لطفا زندگیتون رو فدای نادانی همچین آدمهایی نکنید.

    زیبا ترین چهره ها هم وقتی صاحبشون کسی باشه که بقیه رو آزار میده میتونه خیلی نفرت انگیز بشه. این رو شعار نمیدم .خودم تجربش کردم.

    غیر از این ،شما وقتی آدهای بزرگ رو میبینین چه قدر به ظاهرشون توجه میکنید؟ منظورم افراد خیر و نیکوکاره .آدمهایی که از روی انسانیت به بقیه کمک میکنن.

    آدمهایی که دلشون پر از محبت و عشق به همه مخلوقات خداست.

    من خیلی ناراحت میشم وقتی میبینم بهترین روزهای جوونی شما داره به فکر کردن به اندازه دستتون و نوع صداتون و کلا ظاهرتون میگذره.

    مخصوصا وقتی گفتین این همه استعداد دارین و توی یه دانشگاه عالی قبول شدین. به خدا حیفه.

    میخواین به روانشناس مراجعه کنین یا با هر راهی لطفا بیشتر از این توی این افکار دست و پا نزنید. شما سنی ندارین.

    به خدا حیف شماست.هنوز هم فرصت هست . روحتون رو بزرگ کنید.این خیلی از جثه مهتره. از استعدادهایی که خدا بهتون داده استفاده کنید.

    از نعمت بزرگ سلامتی که خیلیها ازش بی بهره هستند.

  16. کاربر روبرو از پست مفید آنیتا123 تشکرکرده است .

    فرهاد تنها (جمعه 30 مهر 95)

  17. #50
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 دی 04 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1392-3-16
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    9,936
    سطح
    66
    Points: 9,936, Level: 66
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 113 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقا فرهاد جدا از همه این مسائل وقتی که به دور و برت نگاه میکنی متوجه میشی که این دنیا ارزش سرمایه گذاری و اعتماد کردن رو نداره. البته منظورم این نیست که تلاش خودت رو نکنی. منظور اینکه این دنیا تنها محل آزمایش آدماست.

    یکی پولداره یکی فقیر. یکی سالمه یکی از اول زندگیش با بیماری دست و پنجه نرم میکنه. یکی زندگیش تامینه یکی باید همیشه دنبال یک لقمه نون بدوه. یکی خوشگل و خوش تیپه یکی نیست. یکی باهوشه یکی کم هوش.

    آیا خدا بین انسهان ها فرق گذاشته. ظاهراً بله اما در واقعیت خدا هر کسی رو به یک وسیله ای داره آزمایش میکنه. مسلماً بعضی ها سخت تر آزمایش میشند و بعضی آسون تر. شرایط زندگی برای همه انسان ها یکسان نیست چون مقصد واقعی اون دنیاست و این دنیا فقط محل گذر و میدان آزمایشه. خدا خودش گفته که انسانها آزمایش میشند. هر کس به طریقی. حتی اولاد و اموال انسان ها هم وسیله امتحانند.

    دعا کنیم تو این امتحانات سربلند باشیم و عاقبت بخیر
    انشاالله مشکل شما هم حل بشه

  18. 2 کاربر از پست مفید mansor تشکرکرده اند .

    mahtab M (شنبه 01 آبان 95), فرهاد تنها (جمعه 30 مهر 95)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.