حالا که نه به بدنسازی علاقه داری، نه به قول خودت پول داری، نه حرف گوش میدی و نه ...... فکر کنم باید قید این دنیا رو بزنی و منتظر حور العین های بهشتی باشی
البته ببخشیندا. خیلی خیلی ببخشید