حالا که نه به بدنسازی علاقه داری، نه به قول خودت پول داری، نه حرف گوش میدی و نه ...... فکر کنم باید قید این دنیا رو بزنی و منتظر حور العین های بهشتی باشی
البته ببخشیندا. خیلی خیلی ببخشید
تشکرشده 113 در 52 پست
حالا که نه به بدنسازی علاقه داری، نه به قول خودت پول داری، نه حرف گوش میدی و نه ...... فکر کنم باید قید این دنیا رو بزنی و منتظر حور العین های بهشتی باشی
البته ببخشیندا. خیلی خیلی ببخشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)