نظر من کارشناسی نیست فقط نظرمه
دوست گرامی شما دارید خود زنی میکنید
مهریه تون کمه بجاش حق طلاق وحق حضانت و....... گرفتید
عروسی نگرفتید چون اقوامتون مخالف بودن و نمیومدن و جشن 50 نفری نگیرید سنگینتر بوده
بنده فکر نمیکنم شما خیلی مفت و راحت به دست اون اقا رسیده باشید
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)