واقعا این که کسی ادم رو بدون مهریه بخواد بهتر از اینه که کسی ادم رو به خاطر مهریه تحمل کنه پس از این بابت خوش شانسین و مطمئن باشین که همسرتون واقعا دوستتون داره و اما عروسی و هزینه های کلان اون واقعا اضافیه و من الان با خودم میگم کاش جای عروسی و اون همه هزینه یه کار دیگه میکریدم که خودمون ازش لذت ببریم نه دیگران.شما هم جای این فکرها اگه اوضاع مالی همسرتون خوبه میتونین یه برنامه سفر دوتایی بچینین که هم هواتون عوض میشه و هم این فکرا از سرتون میپره بعضی اوقات دور از همه چیز بودن و فقط باهم بودن و مثبت فکر کردن کلید خیلی از مشگلات ماست سادست؛از باهم بودن لذت ببرید وبه این فکر کنین که شما خیلی با ارزش هستین که الان همسرتون کنار شماست وبرای گذراندن عمرش باشما بودنو انتخاب کرده.. .








علاقه مندی ها (Bookmarks)