1-کار خوبی کردی که به خانوادش زنگ زدی
2-اما این فرصت 6ماه یعنی چه؟ اگه بعد از 6 ماه با خانوادت خوب نشد طلاق بگیری؟!!! این منطقی هست؟؟؟؟؟؟؟
یعنی یه شوهر می خوای که در هر صورت با خانوادت خوب باشه؟ و اگه نباشه شما باهاش زندگی نمیکنی؟
در ضمن من متوجه نشدم اگه تو فروشگاه شوهرت نرفت پیش بابات میشه بی احترامی؟!! مگه باید دست تو دست بابات راه بره ایشون ار برادرت دلخور بوده ((((برادرت ملاحضه شما را نکرده))) معلومه دوست نداره جایی باشه که برادرت هست و این منطقیه معلومه اگه پیش هم باشن با هم کل کل می کنند و کار خرابتر میشه کاش کمی شوهرت را درک می کردی
شما بعد مدت ها رفتی خونتون و مهمان بودید اما برادرت به خاطر شما کوتاه نمیاد به نظر من برادرت داره حرمت ها میشکنه
پدر و مادرت گیر دادن به شوهرت و براش فرصت تعیین می کنند شوهرت تا حدودی حق داره کاش بابات با برادرت هم حرف میزد که دست از این کاراش برداره
3-شما که این چند روز عید دیدی که وضع اینطوریه چرا موندی؟ به هر حال این زیاد موندن شما داره حرمتها از بین میبره
زودتر جمع کن برو خونه خودت و سعی کن تنها به دیدن خانوادت بیای
4-این دلخوری فیلم عروسی و محضر را هم الان در موردش فکر نکن چون ربطی به این قضیه نداره و بیشتر اذیت میشی
خدایا کمکم کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد
علاقه مندی ها (Bookmarks)