
نوشته اصلی توسط
یگانه زهرا
سلام
فکور خانم
البته جذابیت زنانه ربطی به قد بلند نبودن نداره بلکه تناسب اندامه که مهمه مثلا همه مدل ها خانم های قد بلند هستن و خیلیم زیباهستن اصلا فکر می کنم تصور اینکه مثلا یه مدل قد کوتاهی داشته باشه خنده دار میشه پس چیزی که زیباست زیباست و با نظر ما زیر سوال نمیره
ضمن اینکه ایشون معیارشون اینه ما که نمی تونیم سر معیار کسی باهاش بحث کنیم که عجیبه یا نه مثلا همه یه جور دیگه دوست دارن تو چرا دوست نداری اینه که خیلی عجیبه
هرچند منم خودم با سختگیری زیاد روی ظاهر موافق نیستم ولی بالاخره کسی اگر به دل آدم نشینه نمیشه بهش فکر کرد
امیدوارم آقا هومن هم هرچه زودتر عشق واقعی زندگیشون رو پیدا کنن
علاقه مندی ها (Bookmarks)