سلام
ایا شما هم وکیل گرفتین؟ یا مشورت کردین؟؟
ی موقع میبینین دیر شده بهتون میگن اول باید یه چیزهایی رو اقدام میکردین؟
وقت و از دست ندین
ضمن احیای حق و حقوق تون مشاوره بگیرین که اگر خواستین دوباره باهم زندگی کنین چه نوع موضعی بگیرین و
مهم تر از همه مسئله ای هست که عنوان کردین
اگر تو دادگاه خیانت مطرح شه کلی ضرر میکنین سریع از یک مشاوره حقوقی کمک بگیرین.










علاقه مندی ها (Bookmarks)