سلام دوست عزیز ممنونم مشارکت کردین
بله عجله کردم حتی انقد سادگی کردم از پیامش اسکرین شات نگرفتم و گوشی رو همسرم گرفت و پیامش رو پاک کرد.الانم من به همسرم گفتم تو که میگی بی گناهی و اون به تو زنگ زده بیا بریم پرینت تماسات و مکالماتت رو از مخابرات بگیریم باهم.تا مشخص بشه همه چیز.ولی میگه نمی کنم اینکارو و دلیلی نمی بینم اثبات کنم.منم میگم اگه کاری نکردی چرا می ترسی اینکارو نمیکنی؟حتی بهش گفتم اگه می ترسی روابط دیگه ای هم داشتی و لو بره من قول میدم بگذرم ولی این مورد دختر داییت ثابت کن تو راست میگی چون زنداییش هم به همسرم فحاشی کرد و هم به من پشت تلفن و گفت تهمت نزنید به دخترم.
همسرم باید بهم ثابت کنه حقیقت رو وگرنه نتیجه ی من این هست که حتما کاری کرده و می ترسه لو بره.واقعا تصمیمم طلاق هست









علاقه مندی ها (Bookmarks)