سلام دوست عزیز. بنظرم شما خیلی عجله کردی، اینکه از همسرت توضیح خواستی معلومه که حقیقتش رو نمیگه. کاش بیشتر تحقیق میکردی و با اطمینان بیشتری انتخابت رو میکردی که یا بمونی یا جدا بشی. بنظرم دیگه پیگیر نشو.
تشکرشده 238 در 114 پست
سلام دوست عزیز. بنظرم شما خیلی عجله کردی، اینکه از همسرت توضیح خواستی معلومه که حقیقتش رو نمیگه. کاش بیشتر تحقیق میکردی و با اطمینان بیشتری انتخابت رو میکردی که یا بمونی یا جدا بشی. بنظرم دیگه پیگیر نشو.
*مونا* (دوشنبه 29 دی 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)