نقل قول نوشته اصلی توسط *مونا* نمایش پست ها
تورو خدا بیاین بامن حرف بزنید من دارم دق میکنم خواهش میکنم راهنماییم کنید
سلام

شما در مرحله پذیرش هیچ حرفی نیستین.

بهترین توصیه به شما اینه که سریعا ترمز رو بکشید و مدتی هیچ کاری، هیچ حرفی با اطرافیانتون نزنید، به قول معروف برید تو لاک خودتون. ( البته از منظر مظلوم نمایی، بلکه از این بابت که تفکر کنید و تصویر بافی و گمانه زنی فاصله بگیرید.)


احساسات شما بسیار بالا است، نمونه اش همین التماس های دیروزتون به همسر تون، بگذارید کمی فروکش بکنه، ان شاالله یه راه خوب براتون بوجود میاد و راهنمایی های دوستان براتون کارساز تر خواهد شد.