سلام
بخشی از درس هایی که من از زندگی آموختم:
1- دست برداریم از حقی که ارزش گرفتن ندارد!
2- با آدم های بی رحم ، خودخواه، دروغگو و قدرنشناس وارد هیچگونه رابطه (کاری، دوستی، زندگی) در هیچ حد نشیم
3- شخصیت واقعی یک ادم در برخود با حیوانات میتونیم متوجه بشیم. تو این دنیا ادمهایی هستن که وقتی یک گنجشک در حال غذا خوردن میبینن راهشون کج میکنن تا گنجشک فرار نکنه، ادمهایی هستن بی تفاوت که به راهشون ادامه میدن و ادمهایی که سعی در ترسوندن گنجشک میکنند.
تا امروز ندیدم ادمی که جز گروه اول باشه به کسی بدی کنه
4- اگر قصد زندگی در خارج از کشور ندارید دل به کسی که ارزوی رفتن از ایران داره نبندید، کسی که ارزوی رفتن داره حتما یه روز میره.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)