به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18
  1. #11
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: بي مسئوليتي شوهرم در بعضي امور

    اين كار واقعا به حضور همسرت نياز دارد ؟!!!‌


    اتفاقا شما هم بايد نشان دهي كه در زندگي توانايي قبول مسئوليتهاي اينچنيني را داري . البته مي توانم بفهمم كه به لحاظ فرهنگي شايد شما نياز به حضور يك مرد را احساس مي كنيد و اين آقا خير . جاي دلخوري ندارد . فكر نمي كنم موضوع مهمي باشد . ايشان شما را زن توانا يي مي بيند و به شما احترام مي گذارد .
    چرا ناراحتي ؟!

  2. 2 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (دوشنبه 02 شهریور 88)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مهر 88 [ 08:50]
    تاریخ عضویت
    1387-12-26
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    3,770
    سطح
    38
    Points: 3,770, Level: 38
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دوست دارم شوهرم پشتيبانم باشه

    ترو خدا بگين چطوري مي تونم به شوهرم ياد بدم پشتيبانم باشه؟؟
    الان لوله آب ساختمون مون تركيد و مدير ساختمون لوله كش آورده.همه مرداي ساختمون هستن جز شوهر من.هي زنگ ما رو زدن گفتن به شهرت بگو بياد همفكري كنيم.لوله شما تركيده.به شوهرم زنگ زدم نيومد !!! مي گه كار دارم.
    مجبور شدم بين اين همه مرد خودم برم پاين ببينم چه خبره.خيلي دارم حرص مي خورم.همه خانم ها تو خونه بودن شوهر هاشونو فرستادن پايين.اونوقت من بايد خودم برم.
    شوهرم كه شب اومد خونه چه رفتاري باهاش داشته باشم؟
    به روش نيارم؟؟ترو خدا بگين؟

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 03 بهمن 93 [ 17:37]
    تاریخ عضویت
    1387-3-22
    نوشته ها
    219
    امتیاز
    5,683
    سطح
    48
    Points: 5,683, Level: 48
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 83 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بي مسئوليتي شوهرم در بعضي امور

    دیدگاه شما و همسرتون در مورد زن و زندگی متفاوته.
    به بعد اجتماعی شخصیتت اهمیت میده .شما رو محدود نمیکنه و .... . شاید بهتر باشه مثبت اندیش تر فکر کنی .

  5. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مهر 88 [ 08:50]
    تاریخ عضویت
    1387-12-26
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    3,770
    سطح
    38
    Points: 3,770, Level: 38
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بي مسئوليتي شوهرم در بعضي امور

    ممنون.
    ديروز همش فكر هاي مثبت كردم و خودمو آروم كردم.خونه كه اومد اصلا ناراحتي مو نشون ندادم.
    تو فرصت مناسب بهش گفتم دلم مي خواد منم زير سايه يه مرد باشم و مردونگي خودتو برام نشون بدي.امروز همه مردها تو ساختمون بود و فقط من زن بودم.دوست داشتم من اونجا نباشم و جاش تو باشي.
    اونم گفت اون از بي عرضگي اونيكي زن هاست.مي گفت مي دوني تو چقدر شخصيتت بالا مي ره.من دوست دارم زن زرنگ باشه و اينچيزا....
    نمي دونم والله
    شايد بايد طرز فكرمو عوض كنم

  6. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: بي مسئوليتي شوهرم در بعضي امور

    دوست خوب اولا حرفاي فيلوسارا رو خوب گوش بده
    ثانيا::: توي هر موردي بايد جداگانه تصميم بگيري و عمل كني::مثلا راجع به خريد كردن ميتوني اين كارو به عهده بگيري
    اما اينكه بالاسر لوله كش واستي يا اينكه توي جلسه اي كه مرداي ساختمون دارن به جاي همسرت شركت كني به نظر من مطلوب نيست توي اين موارد كه كار واقعا و واقعا مردونست بايد بيخيال باشي بذار خودش احساس نياز كنه مثلا پرداخت فيش تلفن كاره مردونه به حساب نمياد شايد توي خونه شما اين كارو پدرت انجام ميداده اما همسرت ميخواد اين ريزه كاريا به دست شما انجام بشه.....
    بازم ميگم كاراي كاملا مردونه رو با كارايي كه بهتره مردا انجام بدن تفكيك كن....
    موفق باشي

  7. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مهر 88 [ 08:50]
    تاریخ عضویت
    1387-12-26
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    3,770
    سطح
    38
    Points: 3,770, Level: 38
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بي مسئوليتي شوهرم در بعضي امور

    آخه احساس ميكنم اگه به گردن نگيرم همينطوري ميمونه.
    يعني اون بر خلاف من بي خياله در حالي كه من خيلي دقيقم.مثلا اگه دست اون باشه مي گه خب لوله بتركه ولش كن فعلا.بعدا درست مي كنم.يا يه همچين چيزايي.
    همونطور كه لوله ظرف شويي رو درست نكرده بود و آخر سر باباش كه اومده بود شهرمون مهموني درستش كرد.
    در كل بي خيال و تنبله.الان لوله ساختمون رو قرار شد مدير ساختمون به نيابت از شوهرم بره دنبالش و درست كنه .بعد هزينشو حساب كنه با شوهرم.از كجا معلوم دو برابر نگه هزينه رو.به شوهرم ميگم مي گه ول كن بابا.خب دو برابر بگه ولش كن !!!!

  8. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    نوشته ها
    133
    امتیاز
    4,161
    سطح
    41
    Points: 4,161, Level: 41
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    182

    تشکرشده 181 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بي مسئوليتي شوهرم در بعضي امور

    سلام

    قبلا یه بار اشاره کردم که بهتره خیلی رو این مسایل حساس نشی بذار کمی خودشون چوب این رفتارها و عواقبشو بخورند تا اینکه تو هی حرص و جوش بخوری . با این کار فقط خودتو از بین میبری و بعدا بهت میگه زن زرنگی نبودی و....
    هرزگهی هم کمکش کن یه جاهای هم خودتو به اون راه بزن ( یعنی این کار ازم بر نمی یاد) فقط حرص نخور و نق نزن که در اونصورت حتی بدهکارم میشی من امتحان کردم...
    و من هنوز هم هستم ...

  9. کاربر روبرو از پست مفید aruo تشکرکرده است .

    aruo (جمعه 03 مهر 88)

  10. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 اسفند 89 [ 16:24]
    تاریخ عضویت
    1388-1-18
    نوشته ها
    519
    امتیاز
    5,952
    سطح
    50
    Points: 5,952, Level: 50
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,677

    تشکرشده 1,685 در 458 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: بي مسئوليتي شوهرم در بعضي امور

    [align=justify]سلام

    نگار جان قبل از اینکه تصمیم بگیری باهمسرت ازدواج کنی، وقتی در مورد تقسیم بندی مسئولیت های اینچنینی ازش پرسیدی، چی جواب داد؟ وقتی ایشون ازت خواستگاری کرد، سعی کرد در مورد این مسائل فریبت بده؟ یا شما دلت می خواد تغییرش بدی؟

    علاوه بر این، فکر نمی کنی شما مسئولیت های زندگی رو نابرابر تقسیم می کنی؟

    زن کارهای آشپزخونه رو انجام بده (البته مرد هم در این موارد باید مشارکت کنه) اما به مسائل جانبی کار نداشته باشه، زن در مورد دکوراسیون منزل ایده بده و مرد اجرا کنه. و ...

    اما مثل زن های سنتی هم نباشه که زیر دست مادر شوهر و پدر شوهر و برادر شوهر و خواهر شوهر و مادر بزرگ شوهر و ... باشه و دستورات ریز و درشتشون رو اجرا کنه.

    مرد مثل سابق بار مالی زندگی رو برعهده داشته باشه، وظایف سخت افزاری منزل رو کاملا تقبل کنه. البته مدرن هم شده باشه، یعنی ناز زن رو بکشه، مواظب عواطفش باشه، در مورد مسائل جنسی خودخواهی مردهای سنتی رو نداشته باشه و ...

    اما مثل مرد های سنتی هم نباشه که زن رو در تصمیم گیری ها سهیم نمی کردند. همیشه با خانمش هم فکری کنه، تک روی نکنه، و ...

    اجازه نده خانمش با آقایون همسایه در مورد کار پیش پا افتاده ای مثل ترکیدن لوله صحبت کنه، اما از اون طرف محدود و خونه نشینش هم نکنه، چون زن به وجهه اجتماعی نیاز داره، به شغل نیاز داره، البته اونجا اشکال نداره با آقایون هم کلام بشه، چون این حرفها قدیمی شده و حالا زن ها تغییر کردن و شوهر ها باید خودشون رو با این تغییرات وفق بدن و ...

    نگار جان این مسئله ای که شما الان گرفتارشی مشکل خیلی از خانمهای زمان ماست چرا که ما در حال حاضر در جامعه ای نیمه سنتی و نیمه مدرن زندگی می کنیم.

    دقت کن اگه همسر شما می خواست با یک خانم با تفکرات سنتی ازدواج کنه، شما رو انتخاب نمی کرد. اما ایشون دختری رو برگزیدند که در شرکت به توانایی هاش و قدرت تفکرش ایمان داشت و اون رو یک شریک محکم و قدرتمند برای زندگیش می دید.

    دوست خوبم، پیشنهاد من اینه که بشو همون دختری که همسرت انتخابش کرد، و از همسرت هم انتظار نداشته باش چیزی باشه غیر از اون مردی که قبل از ازدواج دیدی و پسندیدی.

    نگارم نظر من اینه که اصولی که بر اساسشون فکر می کنی، و احساس رضایت مندی یا نارضایتی می کنی، نیاز به یک بازنگری دارند، که تناقض هاشون رو تشخیص بدی و برطرف کنی.

    [/align]

  11. 2 کاربر از پست مفید THEN تشکرکرده اند .

    THEN (جمعه 03 مهر 88)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشكل بيكاري و بي مسئوليتي برادر متاهلم به پدرم فشار مالي شديدي وارد كرده
    توسط Pendar در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 23 مهر 95, 00:27
  2. بي تربيتي و بي فرهنگي خواهرشوهرام و ساكت بودن من
    توسط ارغوان62 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 08 فروردین 94, 18:14
  3. بي مسئوليتي همسر
    توسط پريوش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 تیر 90, 01:29
  4. همسرم به خاطر هر چيز بي اهميتي با من بد رفتاري مي كنه
    توسط آوين در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 تیر 90, 18:10
  5. +نا رضايتي خانواده دختر
    توسط هستي زماني در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 شهریور 87, 10:41

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.