سلام دوستان
شیدا جان به ادمی که خودش می دونه علیله هی نمیان بگن علیل علیل علیل! اینکه شما راهنمایی می کنید خیلی خوبه اما به اینم فکر کنید که کارتون خطرناک می تونه باشه. من که اینجا دارم با شماها صحبت می کنم یک آدم آزرده هستم مستاصلم ناراحتم شاید یک زمان کارم بکشه به جایی که این بار بیش از تحملم باشه و بکشم سمت اعتیاد بکشم سمت خودکشی! تازه به نظر من وضع یک نفر که اومده آنلاین مشاوره بگیره خیلی بحرانی تر از اونیه که در مکان امن یک کلینیک درمانی کنار مشاوری هست که می بینه با چشمش که این آدم دردمنده! ناراحته! می بینه این ادم چطور نشسته چطور حرف میزنه حرفش را با چه تون صدایی می زنه چی پوشیده وضع و حال عمومیش چطوره تازه همون زمان همان هم حرف نمی زنه می ذاره اون بنده خدا خودش به یه نتیجه ای برسه. متهمش نمی کنه قضاوت نمی کنه. و اینم بگم عزیزم اینکه ماجراهای ماها به هم شبیه است و شما بر اساس تجربیات خودت به مشکل من واکنش بدی اینم خودش یک حور ایراده دوست من. حتی دو تا خواهر توی یک خونه برداشتهای یکسانی از ماجراهای زندگیشون ندارن عزیزم. مشاوره علم تخصصی هست. هیچ مشاوری به کسی که بهش مراجعه می کنه نمیگه زیاد حرف نزن. چون همین حرفا و احساسات ابزار تشخیصی کار اون آدمه. ولی مرسی این پستت که نوشتی خیلی دوستانه بود ازت ممنونم عزیزم. و از بقیه دوستان هم متشکرم.
دختر ناشناس عزیز... بله دوست من... من و نامزدم هر دو مذهبی هستیم. توی ساختار ذهنمون نمی گنجید که بخوایم رابطه غیر شرعی داشته باشیم برای همین هم چون نمی تونستیم توی اون شرایط ازدواج رسمی کنیم تصمیم گرفتیم ازدواج موقت داشته باشیم. و بله ما در صورتی که کار به جدایی بکشه ایشون منو عقد می کنه طلاق میده و مهریه منو هم پرداخت می کنه.
آقا توجیه برادر من شما مطمئن باش خیلی از خانم های توی این اتاق شما مرد مناسب زندگیشون نیستی مطمئنا. برای شما یک همسری هم کلاس و هم شأن و هم اندیشه خودت خدا آفریده که کنار هم به ارامش برسید. من هم متناسب با همین افکار و نوع تفکر و شیوه زندگیم مورد توجه این ادم قرار گرفتم و همراهم شده. مطمئنا اونم نمی تونست با یکی مثل همسری که شما انتخاب کردی یا می کنی همراه بشه. ولی امیدوارم شما هم خوشبخت باشی
- - - Updated - - -
سلام دوستان
شیدا جان به ادمی که خودش می دونه علیله هی نمیان بگن علیل علیل علیل! اینکه شما راهنمایی می کنید خیلی خوبه اما به اینم فکر کنید که کارتون خطرناک می تونه باشه. من که اینجا دارم با شماها صحبت می کنم یک آدم آزرده هستم مستاصلم ناراحتم شاید یک زمان کارم بکشه به جایی که این بار بیش از تحملم باشه و بکشم سمت اعتیاد بکشم سمت خودکشی! تازه به نظر من وضع یک نفر که اومده آنلاین مشاوره بگیره خیلی بحرانی تر از اونیه که در مکان امن یک کلینیک درمانی کنار مشاوری هست که می بینه با چشمش که این آدم دردمنده! ناراحته! می بینه این ادم چطور نشسته چطور حرف میزنه حرفش را با چه تون صدایی می زنه چی پوشیده وضع و حال عمومیش چطوره تازه همون زمان همان هم حرف نمی زنه می ذاره اون بنده خدا خودش به یه نتیجه ای برسه. متهمش نمی کنه قضاوت نمی کنه. و اینم بگم عزیزم اینکه ماجراهای ماها به هم شبیه است و شما بر اساس تجربیات خودت به مشکل من واکنش بدی اینم خودش یک حور ایراده دوست من. حتی دو تا خواهر توی یک خونه برداشتهای یکسانی از ماجراهای زندگیشون ندارن عزیزم. مشاوره علم تخصصی هست. هیچ مشاوری به کسی که بهش مراجعه می کنه نمیگه زیاد حرف نزن. چون همین حرفا و احساسات ابزار تشخیصی کار اون آدمه. ولی مرسی این پستت که نوشتی خیلی دوستانه بود ازت ممنونم عزیزم. و از بقیه دوستان هم متشکرم.
دختر ناشناس عزیز... بله دوست من... من و نامزدم هر دو مذهبی هستیم. توی ساختار ذهنمون نمی گنجید که بخوایم رابطه غیر شرعی داشته باشیم برای همین هم چون نمی تونستیم توی اون شرایط ازدواج رسمی کنیم تصمیم گرفتیم ازدواج موقت داشته باشیم. و بله ما در صورتی که کار به جدایی بکشه ایشون منو عقد می کنه طلاق میده و مهریه منو هم پرداخت می کنه.
آقا توجیه برادر من شما مطمئن باش خیلی از خانم های توی این اتاق شما مرد مناسب زندگیشون نیستی مطمئنا. برای شما یک همسری هم کلاس و هم شأن و هم اندیشه خودت خدا آفریده که کنار هم به ارامش برسید. من هم متناسب با همین افکار و نوع تفکر و شیوه زندگیم مورد توجه این ادم قرار گرفتم و همراهم شده. مطمئنا اونم نمی تونست با یکی مثل همسری که شما انتخاب کردی یا می کنی همراه بشه. ولی امیدوارم شما هم خوشبخت باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)