سلام
با تشکر از همدردی و تبریک سال نو
میخواستم توی مشکل ازدواجم منو راهنمائی کنید.
من 2سال که با دختری هستم و خیلی دوستش دارم و حدود 10 ماه قبل برای ازدواج اقدام کردم و با خانواده ام در میان گذاشتم ولی متاسفانه از همون اول با ازدواجم مخلفت کردن ولی با دلایل زیادی که براشون آوردم تا حدودی راضی شدن که آخر همین ماه بریم خاستگاری ولی دوباره یکدفعه زدن زیر همه چی و میگن که ما هیچوقت چنین کاریرو نمیکنیم .
حالا به نظر شما من که دل کندن دیگه الان برام غیرممکنه و به نظره خودم و خیلی از افراد خانواده انتخاب خوبی انجام دادم باید چیکار کنم.