سلام به همه دوستان عزیز. ممنون میشم اگه کمکم کنید
شوهر من هر وقت که ناراحت و عصبانی می شود شدیدا و به هر وسیله ای مرا تحقیر و خرد می کند. قبلا راحت ازش می گذشتم و زندگی ام را ارام می کردم ولی الان یه بچه 8 ماهه دارم . او این سری با گرفتن بجه از من و بیرون کردن من از خانه مرا ازار داد . کاملا می فهمیدم که فقط می خواست مرا عذاب دهد . هر چه التماس می کردم فایده ای نداشت . تا توانست به خانواده ام اهانت کرد و مسخره کرد . و در اخر با کلی قول گرفتن ارام گرفت. هیچوقت اینقدر تحقیر نشده بودم.
دیگه دوستش ندارم نمی تونم باهاش حرف بزنم .
من چه طوری باید رفتار کنم که او اینقدر به خودش اجازه تحقیر مرا ندهد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)