سلام دوستانِ عزيز من مشكلم اين هست كه زيادى حساسم و عشقم اصلا از اين اخلاقم راضى نيست ، مثلا فكر ميكنه من زندونش كردم و هى هميشه غیرتی ميشم لطفا شما كمكم كنيد مرسی.
تشکرشده 2 در 2 پست
سلام دوستانِ عزيز من مشكلم اين هست كه زيادى حساسم و عشقم اصلا از اين اخلاقم راضى نيست ، مثلا فكر ميكنه من زندونش كردم و هى هميشه غیرتی ميشم لطفا شما كمكم كنيد مرسی.
khaleghezey (شنبه 13 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)