سلام خدمت دوستان بنده به خواستگاری دختر خوانمی رفتم که از نظر مذهبی بسیار مذهبی هستند البته من هم مذهبی هستم ولی مشگلی که هست اینه که من بسیار گرم مذاج یا همون هات هستم و به مسئله زناشویی خیلی خیلی اهمیت میدم چون شنیدم و مطالعه کردم که 60 تا 70 درصد طلاقها به خاطر همین مسئله هست حالا مشگل بنده این است که اصلا ایشان اصلا گرم هستند یا سرد مزاج چطور باید بفهمم آیا در جلسات آخر خواستگاری میشه از ایشان پرسید چون امکان داره دوره نامزدی نداشته باشیم و اگر هم داشته باشیم اگر اونجا بفهمم که سر هستند برام خیلی خیلی سخته که بخوام نامزدیمو بهم بزنم اصلا راهی هست بدون پرسیدن و از روی ظاهر فهمید که گرم هستند یا سرد من یه تجربه بهم خوردن نامزدی رو دارم و اصلا دوست ندارم که بازم نامزدی هم بخوره.
یک مسئله دیگه اینهکه با توجه به مطالعه و تحقیقات در اینترنت من در این مسئله تقریبا وارد هستم و تقریبا در این مسئله میخوام آزاد عمل کنم البته شئونات زن و شوهری رو حتما رعایت میکنم آیا ایشان میتونن من رو تامین کنن؟ چطور بفهمم
خواهش میکنم زودتر جواب بدید چون چند روز آینده باید ازشون جواب بگیریم و بازهم باهم صحبت کنیم خواهش میکنم زودتر جوابم رو بدید