به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 آذر 91 [ 01:07]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    174
    سطح
    3
    Points: 174, Level: 3
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    نیاز به راهنمایی جهت فراموشی یک احساس یا دوباره سازی یک رابطه

    من بصورت اینترنتی به یکی از بستگان نزدیکم علاقمند شدم نه به قصد ازدواج ابتدا یک دوستی عادی فامیلی ولی بعد وابستگی شدید پیش اومد و چت کردن مداوم با ایشون برام در اولویت زندگیم قرار گرفت البته ایشون تمایل شدید برای رابطه جسمی داشتن ولی من فقط از نظر روحی به ایشون نیاز داشتم و ایشون هم قبول کردن که رابطه در حد اینترنتی بدون ایجاد رابطه حضوری باشه علیرغم رابطه فامیلی به علت بعد مسافت رفت و امد تقریبا منتفی ست بعد از مدتی خانواده م من رو از این ارتباط منع کردن و من هم تحت فشار خانواده از ایشون ضمن ابراز ندامت از این رابطه خلاف شرع ,خواستم روابط و صحبتها محدود و محدود به موضوعات غیر احساسی بشه مدت 2-3 ماه ییشتر دوام نیاوردم دوباره کشش به سمت ایشون منو وادار به ابراز احساس کرد که با واکنش سردش حسابی جا خوردم و بعد از مدتی از من اصرار و از ایشون انکار به جایی رسید که جوابی به پیغامهام نمیداد (در حالیکه از طریقی پی برده بودم چقدر از قطع ارتباط من غمگین شده و هنوز هم هست ,ولی در ظاهر کاملا سرد و بی عاطفه رفتار میکنه )و جدیدا هم که من رو در لیست سیاه دوستانش قرار داده بنحویکه قادر به ارسال پیامی به موبایلش نیستم و همچنین از طریق اینترنت و با توجه به بعد مسافت نیز کلا هیچ دسترسی حتی برای احوالپرسی به ایشون ندارم و فکر میکنم لازم نیست که بگم چقدر از این وضعیت رنج میبرم .من داشتم زندگی عادی خودم رو میکردم اون بود که به سراغم اومد و بهم گفت که عشق اول زندگیش بودم ولی با وجودیکه تقدیر مارو از هم به اندازه مسافتها و سالیان طولانی دور کرده دلش یک ذره هم از من دور نشده و دیگه نباید از هم دور بشیم ولی حالا من تو لیست سیاه نت و موبایلش هستم لازمه بگم که اون فکر میکنه من اونو ادم دروغگویی میدونم چون از تکیه کلام مطمئنی و ... استفاده میکنم و علیرغم توضیح و پوزش من از این بابت بازم نپذیرفت

  2. کاربر روبرو از پست مفید مهسا 60 تشکرکرده است .

    مهسا 60 (دوشنبه 13 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 فروردین 96, 11:33
  2. اشنایی مجازی و دودلی بیش از حد من برای قطع رابطه
    توسط Maryammi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 مهر 95, 21:58
  3. گام های آشنایی:(آماده سازی ذهنی برای ازدواج)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن انتخاب و خواستگاری
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 تیر 93, 08:48
  4. لج بازی من دارم می کنم یا کس دیگه ( راهنمایی کاربر بی وفا)
    توسط بی وفا در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: شنبه 09 آذر 92, 21:52
  5. آشنایی با کارگاه پاکسازی درون
    توسط yaaldaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 آبان 91, 13:08

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.