باسلام من مدتي هست که عقد کردم و شوهرم اصرار زيادي به برقراري رابطه ي جنسي داره و بسيار تحت فشار هست اما ازطرفي من تمايلي به اين رابطه در دوران عقد ندارم به دلايلي که نيازي به گفتنشون نيست ديگه چون قريب به يقين ميدونن …حالا به نظرشما تکليف من چيه؟