درود بانو
تقریبا همه حرفا رو دوستان قبل من زدن بخوصوص دوست عزیزمون deljoo_deltang و بانو شیدای گرامی فقط این به ذهن من میرسه
اولا این رابطه احساسیه البته نظر منه بشخصه
دوما شماها شاید بتونین دوستای خوب و همدرد باهم باشین ولی زن و شوهر خوب بودن کنار هم یکم فرق میکنه (شماها بیشتر زخم خورده رابطه هستین )
سوما مردا کلا حس مالکیت دارن فکر کنم آقا پسر شما هم همینجوریه بهتون حس مالکیت پیدا کرده فقط میخواد از دستتون نده میگه نارحتت نمیکنم چون فکر میکنه دفعه قبلی ناراحتت کرده واسه همین جوبتون منفی بوده
چهارما حتما حتما حتما دوتایی برین مشاوره حتما برین
ولی از من میشنوی سری رو که درد نمیکنه دستمال نبند سخته ولی بهش فکر کن![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)