به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 مرداد 96 [ 01:04]
    تاریخ عضویت
    1394-10-22
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    2,070
    سطح
    27
    Points: 2,070, Level: 27
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    89

    تشکرشده 66 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad.reza164 نمایش پست ها
    سلام دوست خوب من

    ببخشید من جدیدا خیلی کم به تالار سر میزنم، اگر تاپیک رو دیر جواب میدم، ازت عذر خواهی میکم.


    دوست من شما راه رو که اشتباه نرفتی، فقط مشکل شما اینه که اون خانوم رو هر روزه میبینی. من به شخصه بهت حق میدم که فراموش کردن برات سخت باشه.

    دوست من، به عنوان یه برادر کوچکتر برات خوشحالم که اون خانوم بهت جواب رد داد.
    چند دلیل داره که دو تا از دلایلشو نفر قبل به درستی اشاره کردن. دلیل اصلی خودم اینه که شما بدجور تو فاز احساسات رفتی. که برای انتخاب بسیار مضر هست.
    برای طریقه فراموش کردن اون خانوم برنامه ریزی نکن، بلکه برای ادامه زندگی خودت برنامه ریزی کن. و متعاقبا انجامش بده، میبینی که اون خانوم خود به خود فراموش میشه.

    ---------------

    دوست من، منم مثل شما پارسال درگیر این احساسات شده بودم، خوشبختانه قضیه من و اون خانوم به سرانجام نرسید، ولی برای فراموشی و بخشش راه سختی رو پشت سر گذاشتم.
    اگر فردا فرصت کردم، میام بیشتر با هم صحبت کنیم و از راهی که رفتم، برات بگم.

    راستی عیدت هم مبارک باشه.
    سلام؛ ممنون و متشکر.
    عید شما هم مبارک باشه.
    درسته؛ شاید الان احساسی شده باشم اما انصافا اولش بر اساس عقل و منطق رفتم جلو.
    حتی دو تا از صمیمی ترین دوستامم که چند وقت پیش واقعیت ماجرا رو بهشون گفتم کپ کرده بودن!
    باورشون نمی شد که اون خانوم به من جواب منفی داده باشه. می گفتن انصافا خیلی خیلی به هم میاید و خیلی عجیبه که جواب منفی داده. آخه چه دلیلی می تونه داشته باشه؛ شما که انگار برای هم ساخته شدید و.. از این جور حرفا بهم می زدن.
    حالا کاری ندارم؛ شاید واقعا دلیل منطقی هم داشته که جوابش منفی بوده. من دیگه یه جورایی بی خیالش شدم. (منظورم اینه که بی خیال رسیدن بهش شدم) اما نمی دونم چیکار کنم که فراموشش کنم.
    جدیدا شیفت بندی کردن من بخاطر اینکه نبینمش داوطلبانه شیفتمو عوض کردم اما بعضی وقتا پیش میاد که موقع تعویض شیفت وقتی داره میره خونه یه لحظه می بینمش. جدای از اینا فک نکنم این شیفتی بودن شرکتمونم خیلی طول بکشه و خیلی زود دوباره مجبورم برگردم به تایم کاری خودم و هر روز جلو چشمم باشه و حتی خیلی وقتا در مورد مسائل کاری باهاش حرف بزنم.

  2. 3 کاربر از پست مفید Alone boy.. تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (جمعه 17 اردیبهشت 95), هلیاجون (جمعه 17 اردیبهشت 95), همراهی (جمعه 17 اردیبهشت 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به نظرتون تو این وضعیت پس انداز کار درستیه؟
    توسط حیاط خلوت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 20 شهریور 95, 13:39
  2. خیانت همسرم در دوران باداری و پس از آن
    توسط الهام67 در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 28 شهریور 93, 22:56
  3. آیا طلاق پس از 12 سال ؟ به علت بیماری پارانوئید همسر
    توسط asemani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 12:36

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.