
کشتی ما رو با این قلیونو پسر!!!
بشین خوب فکر کن سوالاتو بنویس چیزهایی که میخوای بدونی بعد تو غالب صحبت معمولی سعی کن به جوابات برسی
اگه بی هوا بری و بگی 5 6 ماه حرف بزنیم و اینا یهو میبینی 6 ماه گذشت و دل بستی و درگیر احساس شدی هیچیم از دختره نمیدونی
اگرم فکر میکنی نمیتونی ....دوتایی برین مشاور همه چیو میگه بت به همین آسونی و خوشمزگی
25 تومن چیه آخه؟ منو بگو میرم مشاوره ساعتی 150 تومن
[align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]
ویرایش توسط جوانه؟؟؟ : سه شنبه 04 تیر 92 در ساعت 19:40
علاقه مندی ها (Bookmarks)