شهرزاد جان سلام.به همدردی خوش اومدی.
راستش من هم با اینکه پسرم با مشکلات مشابه شما دست و پنجه نرم می کردم و می کنم.الان با توجه به شرایطم حتی واسم سخت تر شدن.هم رشته ی خودت هم هستم
اما می خوام بگی اهدافت چی ان ؟تو روابط چه هدفی رو دنبال می کنی ؟ تو رشته و تحصیلت چطور ؟ دوست داری از نظر مالی مستقل شی یا نه بیشتر تمایل داری ازدواج کنی و بیخیال کار بشی ؟
در مورد این چیزا فکر کردی ؟
اینهارو می گم چون واسه حل مشکلاتت راه هست.فقط کافیه بگی چی می خوای تا بچه ها راه حل هاشونو واسه اجرایی کردن خواسته هات بگن.
راستی با کاربری معمولی فقط می تونی 3 تا پست در روز بدی.
پس یا مشترک سایت شو و یا صبر کن چند نفر نظر بدن بعد پست بذار.








علاقه مندی ها (Bookmarks)