با توجه به علاقه ات به شبکه و تجربه ی طراحی وب که داشتی، نظرت چیه یه گریزی به سمت شیرپوینت بزنی.
چون هنوز بازارش شروع نشده تو ایران و 4 5 سال دیگه تازه شروع میشه تعداد افراد شیرپوینت کار خیلی کمه.
در موردش تحقیق کردی ؟ به نظرظم راهیه که اگه تلاش کنی زودتر از بقیه ی راهها به اون چیزی که می خوای می رسونتت.








علاقه مندی ها (Bookmarks)