سلام. انسانها بر اساس تعرىف هاشون از زندگى خوشبخت زندگى مىکنند.در صورتى که شاىد در همان لحظه هم خوشبخت باشند و فقط کافى تعرىفهاشون عوض کنند تا احساس رضاىتمندى داشته باشندبعضى وقتها هم نىاز است که مىشود ان را هم با ورزش کنترل کرد و با تقوا
تشکرشده 1,106 در 598 پست
سلام. انسانها بر اساس تعرىف هاشون از زندگى خوشبخت زندگى مىکنند.در صورتى که شاىد در همان لحظه هم خوشبخت باشند و فقط کافى تعرىفهاشون عوض کنند تا احساس رضاىتمندى داشته باشندبعضى وقتها هم نىاز است که مىشود ان را هم با ورزش کنترل کرد و با تقوا
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)