دوست عزیز
شما سنت خیلی خیلی کمه و به ثبات فکری نرسیدی!
احتمال زیادی وجود داره که اگر تو این سن ازدواج کنی در آینده پشیمون بشی و دختر بیچاره رو هم بدبخت کنی
الان زمان کاشت هست نه برداشت!
خوب درس بخون و پیشرفت کن کار پیدا کن و پس انداز کن و به شناخت درست از ازدواج و زندگی مشترک برس
بعد ازدواج کن!!!
اگه تو این سن ازدواج کنی و زود هم بچه دار شی در بهترین حالت میشی یکی مثل آقا پژمان که تو سن خیلی کم ازدواج کرد و درگیر زندگی مشترک و مشکلات آن شد و الان پشیمانه! تازه ایشون از لحاظ کار و تحصیلات خیلی خوب پیشرفت کرد.
موفق باشی
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)