سلام
من کار این اقا رو تایید نمیکنم ولی این هجمه از ناله و فغان واسه چنین اتفاقی نشان از ضعف شما و بزرگنمائی ذهنی تون داره..
هنوز چیزی بین شما ثبت نشده و شما باید فعلا ایشونو انالیز کنین و از دخیل دادن احساسات جلوگیری کنین..
نکته مثبت شما در این اتفاق علاقه بیش از حد شما به ایشونه که باید کنترل کنین..
کمی خونسرد باشین و جوری رفتار کنین که ایشون بفهمن از این قضیه ناراحت هستین اما نه با این شدت








علاقه مندی ها (Bookmarks)