
نوشته اصلی توسط
shadi93
2.بسیارشتابزده باهمسرسابقم ازدواج کردم می تونم بگم بدون هیچ معیاردرستی و البته متاسفم که بایدبگم همون مساله ی مالی همسرسابقم برام مهم بود.درموردمنفعت طلبی بایدبگم که درظاهراینطوربه نظرمیاداما باورکنیدازخودگذشتگی هایی درزندگی برای همسرم کردم که الان حتی دوست ندارم برای شمابگم چون واقعاعذابم میده .احساس می کنم مثل همون آدمی هستم که یاازاین ورمیفتم یاازاون وربوم.
سعی کردم روخودم کارکنم والان کمی عاقلانه تررفتارمی کنم چون بسیاراحساساتی تصمیم می گرفتم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)