سلام
من یه دوست دارم که با راه دور ازدواج کرد فزند آخر خانواده بود
الان از زندگیش واقعا راضی هست و هر چند ماه یکبار میره به خانوادش سر میزنه...
اگه بیشتر معیارهاتو داره راه دور مشکل خاصی ایجاد نمی کنه
فقط دلتنگیه که به مرور زمان عادی میشه
تشکرشده 3,304 در 1,073 پست
سلام
من یه دوست دارم که با راه دور ازدواج کرد فزند آخر خانواده بود
الان از زندگیش واقعا راضی هست و هر چند ماه یکبار میره به خانوادش سر میزنه...
اگه بیشتر معیارهاتو داره راه دور مشکل خاصی ایجاد نمی کنه
فقط دلتنگیه که به مرور زمان عادی میشه
پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟
abi.bikaran (پنجشنبه 22 آبان 93), ali -guilan (پنجشنبه 22 آبان 93), asal2013 (پنجشنبه 22 آبان 93), khaleghezey (شنبه 24 آبان 93), mina-mina (پنجشنبه 22 آبان 93), terme00 (سه شنبه 04 آذر 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 22 آبان 93), واحد (پنجشنبه 29 آبان 93), اثر راشومون (جمعه 23 آبان 93), بانوی آفتاب (پنجشنبه 22 آبان 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)