به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1393-6-07
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    1,792
    سطح
    24
    Points: 1,792, Level: 24
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    203

    تشکرشده 153 در 66 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیزم من به راه دور ازدواج کردم و منو شوهرم هم دوست بودیم.ومن هم فرزند اخر هستم.دلتنگیها با گذشت زمان برطرف میشه اما همیشه ادم خوش نیست و حتما وقتایی میشه که دلت میخواد با فامیلا برداروخواهرات یا حتی مهمونی کوچیکی توشهرتون دعوت میشین وشرایط نمیشه که برین وخیلی چیزای دیگه که هیچوقت نمیشه بگی دلتنگت نمیکنه.ببین عزیزم اول از همه اخلاق مردت مهمه که چجور خصوصیاتی داره خوش قلبه درکش تا چه حده اهل مسافرت هست وهمچنین گرم وصمیمی وخودت چقد به خانوادت وابستگی داری ومیتونی دوریشونو واسه ماها تحمل کنی؟

    همه اینارو به یه دلیل مد نظر بگیر که اگه مردت خوش قلبو مهربون نباشه و یکم خشونت مردونه داشته باشه وکمی کم صبر وبی حوصله همیشه نمیشه بهش اعتماد کنی که وقتی دلت تنگ شده بیاد بغلت کنه ونازتو بکشه یا قربون صدقت بره یا اگه اهل مسافرت نباشه امکانش هست چند ماه چند ماه خانوادتو نتونی ببینی.
    شکر خدا شوهرمن خیلی درکم میکنه و از اینکه خانوادمو بخاطر اون ول کردم اومد تو غربت همیشه ازم تشکر میکنه با این حال گاهی وقتی از تنهایی و از دوری توغربت گریم میگیره که هروقت حالم اینجور میشه منو میبره بیرون میچرخونه حتی اگه خسته باشه وهرماه منو میبره شهرمون حتی اگه من بگم باید یکم رفت وامدامونو کم کنیم بخاطر هزینش.عزیزم تو 3سال با این اقا دوست بودی حتما با خصوصیاتش اشنایی.باید اینا تو ذات یک مرد باشه با قول و وعده وعید هم نمیشه اکتفا کرد.اگه هم زیاد واسته خانوادتونی که اصلا بنظرم صحیح نیست چون میدونم قر زدنای زیاد به مرد هم مردو خسته میکنه مخصوصا اگه مرد خیلی جدی و یکم حرف حرف خودش باشه باشه.

    بازم خودت تصمیم گیرنده ای اینارو کسی بهم نگفته بود الان که به راه دور ازدواج کردم تو این مدت 3سالونیم فهمیدم.وخداروشکرمیکنم با اینکه بیتجربه بودم انتخاب نادرستی نداشتم.
    ویرایش توسط pbsm : پنجشنبه 22 آبان 93 در ساعت 20:10

  2. 6 کاربر از پست مفید pbsm تشکرکرده اند .

    asal2013 (پنجشنبه 22 آبان 93), mina-mina (جمعه 23 آبان 93), szd (پنجشنبه 29 آبان 93), واحد (پنجشنبه 29 آبان 93), اثر راشومون (جمعه 23 آبان 93), صبا_2009 (پنجشنبه 22 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 بهمن 93, 15:05
  2. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 آبان 93, 00:49
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  4. راهنمایی برای ازدواج ( تو مرحله آشنایی هستم)
    توسط e-lampard در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 اردیبهشت 93, 19:16
  5. لطف آن چه تو اندیشی، حکم آن چه تو فرمایی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 فروردین 87, 04:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.