منم توی خانواده زیاد از این موردا داشتیم بیشتر از 1000 کیلومتر فاصله دارن ازدواج کردن مشکلی هم ندارن.
بستگی به خودت داره اگه دختر وابسته ای نیستی به خانواده و میتونی دوری اونها رو تحمل کنی پس به نظرم مشکلی نداره این ازدواج
الان دیگه این مسافتها چیزی نیست هر وقت اراده کردی هواپیما هست قطار هست راحت میای دیدنشون و برمیگردی
اگه توی شهر خودتون هم ازدواج کنی مگه هر روز میخوای بری دیدنشون اینقدر سرت گرم زندگی مشترک میشه که خانواده ات رو هم ممکنه گه گاهی فراموش کنی.
پس اگه واقعا خواستگارت از هر نظر مناسب هست ارزشش رو داره به خاطرش این سختیها رو تحمل کنی!میگن کجا خوش است اونجا که دل خوش است
در ضمن خانواده شوهرت هم مثل خانواده خودت میشن تنها که نمیشی.









علاقه مندی ها (Bookmarks)