درود
از لحاظ اعتقادی به شدت سطح بالایی داشتند به طوریکه مرا چنان برانگیختند که از افتضاح ترین دوران اعتقادی عمر خود به نقطه اوج که تا به حال نداشتم میل کردم. به همین علت بسیار به ایشان بدهکار شدم.
این موضوع و مسائلی که مطرح کردید در مورد اینکه با ایشون هرچند کوتاه ولی رابطه ای برای آشنایی برقرار شده و ایشون تمایل نشان دادند و پیشنهادی که به شما دادند در مورد ابرویتان تناقض داره یا حداقل اینه همخوانی نداره.اینکه خانواده شان ایشون را میرسانند به دانشگاه یا اینکه در مورد مسافرت یکروزه و پیشنهادی که دادی و جواب ایشون دادند باعث میشه حداقل توصیه ای که به شما دارم اینه که مقداری صبور باشید بدبین نباش ولی همیشه یادتب اشه اعتدال داشته باش با احتیاط قدم بردار متاسفانه مقداری احساسی جلو رفتی مقداری از سرعت خودت کم کن یه استپ بده بخودت و به وضعیتی که ردش قرار گرفتی فکر کن شما تازه از ایشون شناخت پیدا کردی بنظرم دورادور حواست بهش باشه رابطه را ادامه نده نزار احساسات وارد بشه که باعث میشه شناختی که از ایشون پیدا میکنی ناقص باشه.
در مورد دوستهایی که داره چجوری هستند؟
در مورد حجابی که داری ایشون چادری هستند؟در مورد حجاب چادری که دارند چگونه است؟
منظورم اینه که طریقه گرفتن چادرشان یا صحبت کردن با همکلاسی های جنس مخالف
ببخشید دیر شده من باید برم نهار مغازه رو ببندم
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)