خوب شما روی خودت کار کن کلاس ورزش ثبت نام کن توی گروههای دانشگاه عضو شو دوست های جدید پیدا کن سعی کن ارتباط خودت را قویتر کنی شما فقط داری از این زاویه نگاه میکنی.
شما به ایشون بعنوان یه گزینه نگاه کن همین اینکه رابطه را قطع کردید بسیار کار خوبی انجام دادید این باعث میشه منطقی تصمیم بگیرید.
شما فرد احساساتی هستید که زود تحت تاثیر قرار میگیری البته هنوز به پختگی لازم نرسیدی ایشون تاثیر مثبت روی شما گذاشتند که نماز بخوانید این خیلی هم خوبه نماز صبح قضا نشه ولی دین که فقط نماز خواندن نیست دوست عزیز بزار یه مثالی برات بزنم بهتر متوجه بشی در مورد تعارض این خانوم بین گفته ها و رفتاری که دارند.
خود من مشتر یداشتم روحانی بود دودفعه ایشون از من خرید کرد دفعه اول قرار بود جنس را بردن پول را نهایت یکماه پرداخت بکنند که این زمان شد بیش از 4تا 5ماه!! دفعه دوم اومد گفتم نقدیه گفتش چک میدمب رای پسرمه پیش خودم گفتم خوب چکه و پاس میشه تاریخش برای برج 4بودش ولی پول توی حسابش نبود چکش برگشت خورد تازه امروز اومد پول را پرداخت کرد تازه اونم چی مجبور شده بود چون چک پسرش برگشت خورده بود بانک مجبورش کرده بود برای گرفتن دسته چک باید حساب های قبلی خودش را صاف بکند!!شما قشنگ به این موضوع دقت کن ایشون یه فرد عادی نبودند بلکه روحانی بودند و مبلغ دین
خوب این یک تضاده که اصلا جالب نیست صحبت های دختر خانوم و برقراری رابطه و صحبت هایی کهب یان کردند هم به همین صورته این برداشت بنده هستش از نوشته های شما.به رفتارها و گفتار ایشون در برخورد با دیگران دقت کنید در مورد رابطه قبلیشان پرس و جو کنید اینکه کی رابطه داشتند علت جدایی چه بوده این مسئله بسیار مهمیه که باید مشخص بشه.از روی ظاهر دیگران در موردشان قضاوت نکن.سخن زیبا گفتن خیلی خوبه ولی آدم ها آنگونه که زیبا حرف میزنند عمل نمیکنند.
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)