به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 60

Threaded View

  1. #9
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array


    سلام به همه دوستان

    محمد رضا عزیز ، خوب هستی ؟

    کار و بار خوب پیش میره ؟

    خوشحال شدم وقتی مقاله شما را خوندم – فرد موفقی هستید – ان شالله موفق تر باشید .



    ویژگیهایی که شما را به تفکر وا داشته در مورد اون خانم :



    1. حس تنفر از مردان – به خاطر اتفاقات گذشته
    2. برونگرا
    3. علاقه به هزینه زیاد
    4. ناز پرورده

    و .....
    .................................................. .................


    1 ) به نظرم ، اون خانم باید ، اول از همه بداند که برای شما اتفاقات گذشته اش مهم نیست ( نامزدی اون خانم )

    سعی کنید با آرامش بیشتری باهاش صحبت کنید ( خواستگاری رفتی ) – و اون این حس را بفهمد - البته باید از درون باهاش حرف بزنید .

    بستگی به خودتان داره – اگر خوب عمل کنید – می تونید حتی منجی او باشید ! ( به نظرم مشکل خاصی نیست در این زمینه )

    چیزی که شاید مهم باشه به قول خودتان این است که علت بهم خوردن نامزدی چی بوده – البته باید با سیاست بپرسید و مستقیم مطرح نکنید


    باید بهش بگی هدف من خوشبخت کردن شماست – چه چیزی در اون مرد نبوده و لیاقت شما را نداشته




    2 ) بحث برون گرا بودن را باید بیشتر بررسی کنی – شما باید خودتان باشید !

    ما معمولا وقتی لازم بشه ، الگوهای قبلی خودمان را تغییر می دهیم - مثلا در این جا شما دوست دارید به خاطر اون خانوم الگوی درون گرا بودن خودتان را تغییر بدید . باید از خودتان سئوال کنید : این تغییر چه سودی برایم دارد ؟

    با پاسخ دادن به این سئوال می تونی در این زمینه پیشرفت داشته باشی – یه بازاری موفق باید ترکیبی از درون گرا و برون گرا باشه ! - یعنی با مردم شاد و سرزنده باشه و از طرفی تا حدودی سر سنگین هم باشه !

    محمد رضای عزیز ، من شما را در این زمینه موفق می بینم .

    ( احساس می کنم شما وسط این قضیه هستی – چون اگر زیاد خجالتی بودی – بازاری نبودی و دو کار نداشتی )

    از طرفی ، باز هم باید ، این اخلاق دختر بیشتر دستتون بیاد - که شدت این برون گرا بودن چقدر است ! ( بیشتر تحقیق کن عزیز دلم )




    3 و 4 ) علاقه به هزینه ی زیاد – ناز پرورده بودن :

    باید ببینی تعریفش از ولخرجی چیه

    در کل ، به نظرم هر چی تعادلش خوبه - زندگی مانند یه اره می مونه

    یه اره وقتی بخواد چیزی را ببره گاهی جلوه میره و گاهی عقب !

    اگر واقعا اخلاق ایشون این جوری هست ( ولخرجی زیاد و عدم مدیریت زندگی ) ، باید در انتخابت بیشتر تفکر کنی .

    چون کبوتر با کبوتر ، باز با باز !



    نظرت چیه ؟


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 24 شهریور 94 در ساعت 17:14

  2. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    mohamad.reza164 (سه شنبه 24 شهریور 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.