به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 99 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    7,750
    سطح
    58
    Points: 7,750, Level: 58
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Recommendation Second ClassVeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    887

    تشکرشده 279 در 146 پست

    Rep Power
    43
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط alirzea313 نمایش پست ها
    با سلام خدمت دوستان عزیز
    همیشه از مطالب خوب و تجربیات شما استفاده کردم و باعث شده دید بازتری نسبت به مسائل پیدا کنم.
    اولا من اکانت آزاد خریداری کردم و نمیدونم چطور باید تو انجمن آزاد مشاوره بگیرم و آخر مجبور شدم همینجا مطلبمو بیان کنم


    داستان من اینه

    حدود ۶ ماهی میشه با یه دختر از ترکیه آشنا شدم
    اینجا تحصیل میکنن
    دختر خیلی خوب و با شخصیتی هست .

    رابطمون خوب بود تا اینکه گفت نمیخواد رابطه الکی داشته باشه و اگه میخوام باهاش ادامه بدم باید به خانوادم بگم

    منم خواهرم رو در جریان قرار دادم ، مشکل من دقیقا از همینجا شروع شد
    خواهر بسیار بد بین هست، قبل از اینکه بیینه همش از نکات بد زندگی صحبت میکرد ، میگفت بد بین باش و... این چیزا ، گفتم اشکالی نداره وقتی دختره رو ببینه دیدش عوض میشه ،

    قبل از ادامه یاداوری کنم من تاحالا با هیچ دختری انقدر رابطم صمیمی نشده بود ،

    تا اینکه امروز رفتیم پیشش و باهاش صحبت کرد ، برگشتنی دیدم باز هم داره فاز منفی میده ، یه حرفس زد که خیلی اعصابم خورد شد ، چهره دختره معمولی هست یعنی زیبا نیست ، زشت هم نیست .معمولی مثل خودمون ، چهره من هم معمولی هست .
    گفت ظاهرش به دل نشست ، گفتم من باید قبول کنم که کردم
    شما چی میگید
    بعد گفت نه چند سال بعد پشیمون میشی

    اها اینو یادم رفت بگم

    خواهر همش میگه تو چند سال بعد فلان میشی بهمان میشی ، همش و همش فاز منفی میده بهم

    بعد از این حرف آخرش دیگه واقعا ناراحت شدم
    تا خونه باهاش صحبت نکردم ، انقدر تو این چند روز فاز منفی به من داده که کلا دیدم نسبت به دختری که دوستش دارم داره عوض میشه .

    در ضمن دختره خیلی خوش اخلاق ، با حیا ، مهربونی هست ، چهره اش هم معمولی ، البته مشخصه ایرانی نیست ، ولی معمولیه


    در ضمن از لحاظ فرهنگی خوب ما هم تورک هستیم(آذری) و مشترکات زیادی باهاشون داریم ، ولی خوب قطعا به خاطر اینکه از دو ملیت مختلف هستیم تفاوت هایی وجود داره

    مشکل قبلی من این تفاوت فرهنگی و اینکه میخواستم بدونم به نظر شما این ازدواج نتیجه خوبی میتونه داشته باشه؟


    و مشکل جدید من هم طرز فکر خواهرم هست ، که شدیدا روم تاثیر منفی گذاشته و واقعا دیدم به ازدواج کلا بد شده

    در ضمن بنده حدودا ۲۵ سال و خانم ۲۱ سال سن دارن

    ممنون میشم راهنمایی برادرانه و خواهرانتون رو بشنونم

    سلام
    دوست عزیز سال نو مبارک

    ببینید هرکسی سلیقه و دیدگاه خودشو داره

    ممکنه شما هیچ وقت دختری که مورد پسند خواهر یا مادرتون باشه ْ یا پیدا نکنید یا بلعکس یا اگرن دختر مورد پسند و تایید خواهر یا خانوادتون رو پیداکنید تضمینی وجود نداره

    که ایشون رو بپسندید و به دلتون بشه و با دیدگاه خودتون همخوانی داشته باشه یا نه؟

    پس در نهایت با عقل و منطق و مشاوره برید جلو و دنبال جلب توجه و نظر دیگران نباشید

    موفق باشید

  2. کاربر روبرو از پست مفید mercedes62 تشکرکرده است .

    alirzea313 (جمعه 03 فروردین 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.