
نوشته اصلی توسط
alirzea313
دوستان من اگه بخوابم تو انجمن آزاد سوالمو بپرسم یا همین موضوع رو انتقال بدم چیکار بیاید بکنم؟
خواهشا راهنمایی کنید

سلام میتونیم این تایپیکت رو منتقل کنیم که اونجا از مدیر همدردی مشاوره خصوصی بگیری .دیگه بقیه اعضا نمیتونن تایپیک شما رو مشاهده کنند
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)