به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    سلام به آقا علیرضا، سال نو مبارک

    اول لازم هست بدونین قوانین ازدواج یا طلاق در کشور ترکیه متفاوت است.
    برای ازدواج با دختری که اهل کشور ترکیه هست قوانینی وجود داره که باید اونو رعایت کنین... اونطور که من شنیدم از گواهی تجرد تا مراحل مختلفی که باید بشه.( خیلی واردش نمیشم چون دانشی درموردش ندارم، اما نظام حقوقی ازدواج و طلاق در ترکیه رو بررسی کنین )

    اما فرهنگ یه مسئله ی جدا هست... که باید بهش پرداخت. اونها خیلی شبیه ما نیستن و تلاش دارن مثل اروپاییها زندگی کنن.‌
    در هر صورت ازدواج با کسی از کشور دیگر نیاز به بررسی های دقیق از طریق مراجعه به مشاورین حقوقی و ... داره. حرف مردم حجت نیست ! چون شرایط مالی، فرهنگی و اعتقادی افراد و حتی نیات اونها متفاوته.
    البته من نمیدونم شاید شما قصد مهاجرت نداشته باشین اما برای زندگی در ایران هم باز باید یکسری قوانین رو بدونین .

    این خانمم سنش خیلی کمه و من نگرانیم از این هست بعدا بخاطر دوری از خانواده و تفاوت کشور و ... از این ازدواج پشیمون بشن.
    حالا چرا دختر از ایران نه؟
    میدونم دوست داشتن مهم هست اما گاهی نه هر کسی و هر جایی.. مثلا من بیام عاشق یک مرد ایتالیایی بشم! خب خیلی مسایل این وسط میاد که قاعدتا نمیتونم از عهده ی همه ی اونها بر بیام. مردم خودمون اینحا ازدواج میکنن توی زندگی خودشون واقعا موندن، خیلی از زوج ها توی مسایل مختلف به بنبست میرسن (در حالی که آموزش ها، رسوم، باورها و .. تقریبا یکسانه و همه ازش مطلع هستن حتی اقلیت های دینی حاضر در ایران) و حالا فکر کنین از یک کشور دیگر و آدمی متفاوت عروس شما باشن .
    خواهرتون خیلی هم بی راه نمیگن. این بدبینی نیست منتها نمیدونن چطور بصورت صحیح مطلبشونو بیان کنن و مشکل رو سر قیافه و فلان در مطرح کردن.
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد


    ویرایش توسط sahar.66 : جمعه 03 فروردین 97 در ساعت 08:27

  2. کاربر روبرو از پست مفید sahar.66 تشکرکرده است .

    alirzea313 (جمعه 03 فروردین 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.