خوب چرا مستقیم به پدر و مادرتون نمی گید. فکر نمی کنم خواهرتون بتونند کمکی در این زمینه برای شما باشند. پدر و مادر هم پخته تر هستند و هم صلاح فرزندشون رو اولویت قرار می دهند و خیرخواه فرزندن.
تشکرشده 5,967 در 1,568 پست
خوب چرا مستقیم به پدر و مادرتون نمی گید. فکر نمی کنم خواهرتون بتونند کمکی در این زمینه برای شما باشند. پدر و مادر هم پخته تر هستند و هم صلاح فرزندشون رو اولویت قرار می دهند و خیرخواه فرزندن.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)